Fullt upp

Här hemma hos oss är det fullt upp, har verkligen inte tid med datorn :(
När Meja inte äter, vilket hon gör dygnet runt, då vill hon helst vara i famnen, en riktig liten knäbebis, precis som sin storasyster. Förhoppningsvis får jag bort detta, svårt att stimulera Alva med en bebis konstant sittandes i knät. Men måste medge att det är ju hur mysigt som helst.

Börjar komma in i detta nu, men fasen så ovant med två.
Bilder ska komma med komma upp, men som sagt tiden är inte på min sida! Från och med idag börjar Adde jobba halvtid, vilket han kommer göra i två veckor framöver.

<3


Kommentarer
Postat av: Liw - mamma till 2

Nä jag förstår inte hur man ska kunna få till just läggningarnar. Här hemma har stora börjat hålla sig vaken till 20.30 ( tror det är ljuset) och den lilla ja hon har magknip så henne får man knappt ta från bröstet, än mindre lägga ifrån sig från 17-tiden till 22. Inte roligt och här är det sambo som jobbar kväll varannan vecka.

Ljusningen är väl att Alma i alla fall sover stock från 22 till 06 vilket är vår räddning..



Oj vad jag klagade. Fina är de i alla fall och er ser ut att vara en rund liten bit :-)



kram

2011-05-11 @ 20:15:21
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Jag har försökt det där med att amma vid nattning vilket resulterar i att Mait blir hur pugg som helst och leker anatomilektion med Alma.

Nu kör vi slut på henne så somnar hon med lite tur i soffan vid 19.30.



Det är så jäkla ovant detta, svårt att acceptera att man måste låta den ena gråta när man ägnar sig åt den andra. Det skär i hjärtat :-(

2011-05-12 @ 20:21:16
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0