Ingen lust

Tyvärr jag varken tid eller lust att skriva i bloggen, vet inte vad jag ska skriva. Känns som det blir samma tjat hela tiden och ingen respons får man heller. Skriver för stumma människor? Får se om jag ska lägga ner detta eller bara ta ett uppehåll eller vad vet jag!

Nog om det. Har köpt en studsmatta till Alva i förtidig födelsedagspresent, hon blir ju nämligen 2år om en månad :)
Tanken var först en sandlåda, men hon är inte så intresserad av att gräva, utan i lekparken är det gungorna som gäller. Vi har en väldigt liten baksida därför vi inte kan ha bägge delarna.
Men överlycklig är hon, kul att hon tycker om den.

Idag har vi annars varit på en tripp till grannkommunen Vadstena, Adde shoppa skor och kläder, vi andra nöjde oss med en glass, förutom Meya som sov sig igenom hela turen. På kvällen blev det grill idag igen, fasen så gött det är :)

Nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nää inte sluta skriva, då får jag ju inget veta ;)

Hihi i sommar får du ta semester ifrån den då är jag nere i Motala hihi...



Men har det samma hos mig, skriver och skriver, men inte en ända lämnar en lite komentar.. vissligen är jag lika dålig har jag ju nu märkt ;) hahaha



Ha det fint gumman, pussa töserna från mig.

2011-05-31 @ 20:02:56
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Sofie Jönsson

Gud va tiden går fort! Är sötnosen redan 2 år! =)

Hoppas allt är bra med er alla.. Förresten jag läser din blogg men det är inte alltid jag skriver. Tycker att de är kul att läsa om dig o dina fina töser! =)

puss på dig <3

2011-06-01 @ 18:28:04
URL: http://i

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0