Gäst jobbar

Har nu varit och jobbat två dagar i rad nu på mitt gamla jobb, det har gått jätte bra. Känns som man aldrig varit ifrån det :)
Skönt att få göra lite annat än sånt som hör barm till, men jag har saknat dem! Meya är jag ju inte van att vara ifrån, men det har gått sååå bra! Skönt att veta.

Får se om det blir lite mer jobb eller om det blir lugnt på den fronten. Skönt att vara hemma med, faktiskt. Kanske sista gången man är hemma på mammaledighet, och denna gång ska förhoppningsvis Adde vara hemma lite med. Bara jag har ett jobb så går det ;)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

jag saknar faktiskt att jobba lite

2011-11-02 @ 21:37:04
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0