Jobbig natt

Inatt har jag då inte sovit mycket, sitter här med grus i ögonen. Sov i ca30min förut när Meya sov, Alva är ju på dagis och det är jag glad för, för en dag som denna.

Somna runt kl22 igår, Meya vakna runt kl23 och ville käka, hann bara käka klart så höra jag Alva gråta. In och hämta henne. Sen har Meya vaknat ett fler tal gånger och inte varit nöjd. Alva hon ligger ju och puttas och sparkas i sömnen och det vaknar man också av. När Addes väckarklocka ringer 4.30 då han ska upp och jobba vaknar Meya åter igen, denna gånger ger jag upp och gör en flaska ersättning då hon vägrar amma. Hann bara käka upp sen var hon pigg. Bara att kliva upp, efter en timme vaknar Alva av att sängen är tom och gör oss sällskap.

Intressant läsning?? Haha, trött som fan. Men kan ändå inte låta bli att tycka att det är lite mysigt att gå upp tidigt och mysa framför tv:n när det fortfarande är mörkt. Men då vill jag gärna välja kanal, blev barnprogram så fort Alva vakna :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0